Bureaublad vs. mobiel Zoekbeleving mobiel vs. desktop Op het bureaublad is het enige organische resultaat dat je ziet, een fragment. Op Google heeft u naast betaalde zoekadvertenties (die de organische zichtbaarheid in de zoekresultaten kunnen aanvullen) ook te maken met prominente zoekfuncties, die variëren afhankelijk van de zoekopdracht. U moet op alle mogelijke manieren optimaliseren om de zichtbaarheid van uw merk te verbeteren. Soms zal het rangschikken van “nummer één” in organisch zoeken er niet eens toe doen, omdat de pagina die u probeert te rangschikken niet eens “als eerste” zal worden getoond. Laten we eens kijken naar slechts een paar van deze zoekfuncties die voor de eerste organische positie komen: Google-zoekfuncties Om in deze gebieden te kunnen rangschikken/verschijnen, heeft u een goed begrip nodig van uw ruimte en hoe Google op een vraag reageert. Niet elke query zal nieuws of sociale inhoud tonen, dus is het belangrijk om te begrijpen hoe trefwoorden op verschillende manieren reageren. Kennis Panels Locatie. Het verkrijgen van deze panelen is belangrijk als je een merk (of een ander type entiteit) bent. Als je niet in de Kennisgrafiek zit, kan het een beetje lastig zijn. Mensen vragen ook U kunt deze zoekfunctie richtinggevend gebruiken om mogelijkheden voor contentoptimalisatie of extra nieuwe stukken content te identificeren die u zou kunnen creëren om het publiek dat u wilt bereiken, te helpen bereiken. Toepassen van SEO op verschillende platforms Deze optimalisatie mogelijkheden, die elk van die in wezen een discipline op zich is, omvatten: Dit artikel is geschreven door een Ralf van Veen, SEO specialist bij ralfvanveen.com. App store optimalisatie. Plus, wanneer u optimaliseert voor andere zoekervaringen, kan de inhoud over uw merk ook in traditionele zoekmachine resultaten (Google, Bing, etc.) worden opgenomen. Afhaalmaaltijden: Wees zo veel mogelijk zichtbaar. Gebruik elk deel van de resultaten om zoekervaringen te creëren. Optimaliseer dus altijd voor mensen, niet voor zoekmachines. Creëer content voor klanten, niet alleen om hoger te scoren. Wanneer u mensen in het middelpunt van uw contentstrategieën plaatst, is de kans groot dat u veel succesvoller zult zijn in zoekmachines. Inhoud, trefwoorden & zoekalgoritmen Twee belangrijke algoritmewijzigingen zijn van groot belang voor de manier waarop we over inhoud en trefwoorden denken: Kolibrie: Deze update gaf Google de mogelijkheid om volledige queries te begrijpen, niet alleen individuele zoekwoorden als onderdeel van een zoekopdracht. Het introduceerde ook het concept van semantiek, of verschillende trefwoorden rond een hoofdthema. Het optimaliseren van uw pagina’s voor een enkel trefwoord van boven naar beneden is niet langer een levensvatbare SEO tactiek, noch ziet het er natuurlijk uit voor mensen. U wilt zich niet te zeer richten op trefwoorden. Hoewel rankings belangrijk zijn, is ranking niet het enige dat telt. Trefwoorden kunnen je soms verraden. Trefwoorden kunnen een hoog zoekvolume hebben, maar kunnen een gebrek aan specificiteit en waarde hebben. Neem deze zoekopdracht voor [e-mailmarketing] bijvoorbeeld: E-mail mar |
https://ralfvanveen.com |