Tegenwoordig gaat bijna alles online. We sturen even een mailtje, een appje of een berichtje via een van de sociale media kanalen. Zo werkt voor consumenten onderling maar ook de consument en het bedrijfsleven communiceren steeds meer online met elkaar. Toch verlangen sommige mensen ernaar om persoonlijk contact te hebben met een bedrijf. Omdat het niet altijd mogelijk is om elkaar fysiek te zien, is contact hebben via de telefoon natuurlijk dan the next best thing. Echter, telefoneren met de klant kan wel veel tijd in beslag nemen. Je kunt ondertussen niet veel andere dingen doen en je bent er zo dus alsnog een tijd mee kwijt. Het kan ook nog eens zo zijn dat je die tijd ook eigenlijk helemaal niet hebt. In zo’n geval is het misschien wijzer om het een en ander uit te besteden aan een telefoonservice. Een goede telefoonservice biedt een telefoondienst waarmee zij, indien gewenst, al jouw inkomende telefoontjes kunnen overnemen. Het is belangrijk om altijd goed bereikbaar te zijn. Wanneer je als ondernemer niet goed bereikbaar bent, heeft dit directe gevolgen voor je bedrijfsvoering. Je loopt wellicht van alles mis dat je had kunnen binnen halen als je maar telefonisch bereikbaar was geweest… Als je niet altijd telefonisch bereikbaar kunt zijn, doe je er verstandig aan om te zorgen dat je dit wel bent. Een manier om dat te doen is middels de eerder genoemde telefoonservice. Met deze telefoonservice zorg je ervoor dat je altijd bereikbaar bent en dat je klant altijd netjes ter woord wordt gestaan. Ook als je de telefoonservice alleen maar inhuurt om door te verbinden of boodschappen aan te nemen, is dit al beter dan simpelweg de telefoon over laten gaan. Dat is natuurlijk eigenlijk ook geen optie in deze tijd van hevige concurrentie en jij wilt natuurlijk wel die klus! |
https://www.bizziphone.com/ |