In deze tijden van digitalisering is het steeds belangrijk om je online zichtbaarheid te vergroten en duidelijk aanwezig te laten zijn. Eigenlijk kom je er tegenwoordig niet meer mee weg om niet meer te vinden te zijn, en als je het dan toch doet, kun je het ook maar beter goed doen toch? Er zijn verschillende manieren om je online vindbaarheid te vergroten. Er zijn dingen die je zelf ook kunt doen, maar eigenlijk is het altijd beter om een expert te laten kijken naar je website. Er komt namelijk heel wat meer bij kijken dan alleen het visuele plaatje. Zo moet je er bijvoorbeeld ook voor zorgen dat je website op de juiste manier is ingedeeld, zodat deze ook goed geïndexeerd kan worden door Google. Als je dit niet goed doet heeft zoiets als adwords adverteren, toch een relatief kostbare investering, veel minder nut. Het kost tijd en vaak ook geld om je online zichtbaarheid te vergroten. Daarom is het voor de meeste bedrijven een betere optie om een specialist op het gebied van online vindbaarheid in te huren. Deze partij kan je overal bij helpen: ze kunnen gelijk aan de slag met je online vindbaarheid, maar je kunt er ook voor kiezen om hulp in te schakelen bij het optimaliseren van je website. Dat is wellicht ook een verstandige eerste stap, aangezien de meeste sites eigenlijk helemaal niet zo goed werken in Google. Verder moet je er ook voor zorgen dat je je eigen URL’s relevant doorlinkt op andere sites. Daarin zijn allerlei mogelijkheden, tot betaalde opties, tot het ruilen van een link tot het gebruiken van gratis sites. Het is dan wel belangrijk om goed te weten waar je precies naar moet kijken, zodat je werk dat je erin steekt, zoveel mogelijk oplevert in termen van conversie. |
http://www.economy.nl/ |