Administratief medewerker in Amsterdam

Kun je het nu al maanden gebruiken? Wil jij werken op het hoofdkantoor van de succesvolle winkelpraktijk in Amsterdam?

Wat ga je doen?

Als administratief medewerker werk je op het hoofdkantoor van een succesvolle winkelroutine. Je draagt ​​bij aan een efficiënte en perfecte bedrijfsvoering. Je zorgt ervoor dat je in de winkel zoveel mogelijk vragen beantwoordt over verzenden, bezorgen en retourneren. Met jouw bijdrage is de winkel klaar om producten te verkopen.

Het bedrijf

Op het hoofdkantoor in Amsterdam werken circa 60 medewerkers. Omdat het hoofdkantoor nog steeds uit een relatief klein team bestaat, zijn de communicatiekanalen kort en zijn er veel directe contacten met collega’s en vestigingen. Dit maakt de sfeer aangenaam en ontspannend. Medewerkers werken samen om hetzelfde doel te bereiken, wat ook tot uiting komt in het enthousiasme van het hele team.

Heb jij ervaring als administratief medewerker en weet je hoe je moet werken met Microsoft en Dynamics? Solliciteer dan nu!

Wat wij bieden

Je kunt rekenen op een marktconform salaris;

Je kunt ervaring opdoen in een snelgroeiende organisatie;

Het bedrijf biedt werknemerskortingen aan bij alle winkels die tot de holding behoren;

Je komt terecht in een interessant team!

Wat wij vragen:

  • Het laagste niveau van hbo en denken;
  • Je hebt ervaring als administratief medewerker en kan werken met Microsoft en Dynamics;
  • Je spreekt Nederlands (gesproken en geschreven);
  • 32 uur per week beschikbaar.

https://nl.nieuwejobs.com/job/q/solliciteren-is-werken.html